Tapori's webshop - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Sofia Vanneste - WaarBenJij.nu Tapori's webshop - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Sofia Vanneste - WaarBenJij.nu

Tapori's webshop

Door: Sofia

Blijf op de hoogte en volg Sofia

10 September 2013 | Ecuador, Quito

Lieve mensen,

Hieronder stuur ik voor de zekerheid een link door waar jullie een overzicht vinden van spulletjes die ik verkoop ten voordele van het project Tapori waarin ik nu werk. Hopelijk kunnen jullie met een nuttige en leuke aankoop dit project helpen steunen. Bestellingen kunnen jullie doormailen naar sofiavanneste@hotmail.com voor aanstaande donderdag. Zaterdag vertrek ik richting thuis en neem ik alle bestellingen mee. Voor het einde van de maand bezorg ik jullie deze thuis en regelen we daar de betaling.

Bedankt aan degenen die al iets besteld hebben, heel erg fijn!

Hier de link:
https://dl.dropboxusercontent.com/u/122602946/Tapori%20web%20shop.pdf

Heel veel liefs van Sofia

  • 10 September 2013 - 07:47

    Annie:

    dag Sofia, spijtig genoeg kan ik het niet openen en kan dus niet zien wat ik eventueel zou willen kopen om het project te steunen. bezorg me daarom als je thuis bent gewoon je rekening nummer en zal ik er een centje op storten: op die manier kan ik toch ook een beetje mee steunen. Meisje, wat zal je hartje pijn doen nu je daar gaat vertrekken? (natuurlijk blij om iedereen thuis terug te zien) het zal niet simpel zijn vermoed! ik denk aan je!

  • 10 September 2013 - 08:05

    Annemie Roodhooft:

    dag lieve Sofia,

    je mag voor ons twee dekens meebrengen.
    tot wederzien
    Annemie en Luc

  • 10 September 2013 - 10:22

    'nonkel' Roland:

    Lieve Sofia,

    Tapori's webshop! Creatief idee én mooi gepresenteerd! Ik zal virtueel even shoppen en je op tijd de bestelling doorgeven. Het zullen nog drukke laatste dagen worden die ook sterk emotioneel geladen zullen zijn. Ik hoop dat je je verblijf toch hoopvol kunt afronden en met een - letterlijk en figuurlijk volgeladen - rugzak terug naar huis kan komen. Nog fijne dagen, een veilige terugreis en tot...

    Lieve groetjes,
    'nonkel' roland.

  • 10 September 2013 - 14:30

    Wouters Frans:

    Dag Sofia,
    wat gaat de tijd vlug.de ervaringen zijn weer rijkelijk geweest en laten je niet onberoerd. je zal ons veel te vertellen hebben. In je rugzak mag je voor mij (voor mijn neefjes en nichtje) drie pennenzakjes steken en breng maar enkele stellen( kerst)-kaartjes mee. Toch gauw, maar weet eind september-begin oktober ben ik er nog even tussenuit. Heb nog leuke dagen deze laatste week!
    Groetjes,
    Frans

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sofia

Welkom! Ik wil hier graag enkele ervaringen neerschrijven zodat je een beetje kan mee proeven van al het avontuur dat ik beleef! Veel lees plezier liefs van Sofia!

Actief sinds 10 April 2010
Verslag gelezen: 24350
Totaal aantal bezoekers 44340

Voorgaande reizen:

01 Juli 2013 - 16 September 2013

Tapori, Quito, Ecuador

10 Juli 2012 - 22 September 2012

Arequipa project niños libres

18 April 2010 - 31 Juli 2010

Ichuña

Landen bezocht: